NESCAFÉ Dolce Gusto – Kawy jak w kawiarni w Twoim domu! Nareszcie w Polsce!

Opublikowano: 30.09.2008, Napoje

Na polski rynek wkracza NESCAFÉ Dolce Gusto – unikalny system, który zrewolucjonizuje sposób przyrządzania kawy i czekolady w domu.          

NESCAFÉ i KRUPS - dwie prestiżowe marki, będące ekspertami w swoich branżach - połączyły siły, aby stworzyć rewolucyjny system, umożliwiający przygotowywanie szerokiego asortymentu najwyższej jakości kaw.

Innowacja na polskim rynku

NESCAFÉ Dolce Gusto to pierwszy na polskim rynku ekspres, który, dzięki specjalnie wyprodukowanym kapsułkom, łączy w sobie funkcjonalność ekspresu oraz wygodę przygotowywania wyśmienitej kawy. Ekspres i kapsułki NESCAFÉ Dolce Gusto stanowią komplementarną całość.

Cieszę się, że możemy przekazać Państwu rewolucyjny produkt oparty na unikalnym systemie kawowym, który pozwala w szybki i prosty sposób przygotować w domu asortyment doskonałych kaw, a ponadto czekolady. NESCAFÉ Dolce Gusto został stworzony dla Klientów, którzy cenią sobie przyjemność picia kawy, wysoką jakość i wygodę. Jestem pewien, ze nasi Klienci docenią produkt, który ma szansę nie tyko zmienić sposób przyrządzania kawy, ale także sposób myślenia o niej  – powiedział Zbigniew Skarżyński
z Nestlé Polska.

Od dziś kawy jak w kawiarni w Twoim domu

Konsumenci coraz częściej poszukują nowych rozwiązań, zapewniających wysoką jakość oraz możliwość większego wyboru. Dlatego w Polsce z każdym rokiem bardzo dynamicznie rozwija się rynek ekspresów do kawy, które znajdują się już w 22% gospodarstw domowych. 

W ostatnich latach obserwujemy narodziny nowej kultury kawowej. Przywykliśmy już do pytania - czy napijesz się kawy? Teraz coraz częściej słyszymy - na jaką kawę masz ochotę? To świadczy o większej popularności kawy i dynamicznym rozwoju rynku, głównie za sprawą znacznego wzrostu konsumpcji oraz prawdziwej eksplozji „Coffee shopów”, które oferują różnorodne napoje kawowe.

Polacy należą do światowej czołówki konsumentów kawy. W przypadku kawy mielonej Polska zajmuje 6 miejsce na świecie, a w przypadku kawy rozpuszczalnej 14. (Źródło: Nestlé, "World of Coffee", 2006).

NESCAFÉ Dolce Gusto z jednej strony wpisuje się w ten „rewolucyjny” trend,
a z drugiej, za sprawą swojej innowacyjności, znacznie go wyprzedza. Dzięki systemowi NESCAFÉ Dolce Gusto, można przygotować w domu bogaty asortyment napojów kawowych i czekoladę. Ponadto, na skutek zastosowania nowoczesnych rozwiązań, proces przyrządzania napojów jest szybki i komfortowy.

Nowoczesny i wielofunkcyjny system NESCAFÉ Dolce Gusto

W skład systemu NESCAFÉ Dolce Gusto wchodzi ekspres KRUPS wyróżniający się nowatorskim „designem” na miarę XXI wieku oraz asortyment pięciu napojów. Każde opakowanie to komplet 16 kapsułek, dzięki którym można przygotować szesnaście kaw „czarnych” lub osiem „białych”. Kapsułki zawierają paloną kawę mieloną wyłącznie gatunku Arabika z najlepszych górskich regionów. Do każdego ekspresu dołączony jest GRATIS specjalny zestaw powitalny, który zawiera: paczkę z 16 kapsułkami NESCAFÉ Dolce Gusto (po dwa napoje z asortymentu), filiżankę do Cappuccino oraz szklankę do Latte Macchiato.

Dzięki NESCAFÉ Dolce Gusto, w każdym domu będzie można poczuć aromat profesjonalnie przygotowanych kaw tj.:

  • Latte Macchiato – to gorące, spienione mleko, z lekką domieszką słodyczy skrywa warstwę gładkiego, aromatycznego espresso. Nazwa tej kawy oznacza „zabarwione mleko”, do którego wlano porcję mocnej kawy. Smakuje równie intrygująco jak wygląda.
  • Espresso - mała, mocna, aromatyczna kawa, z aksamitnie gładką „cremą”, która jest cechą charakterystyczną prawdziwego espresso. Crema tworzy na powierzchni kawy „pierzynkę”, dzięki której napój dłużej zachowuje swój smak i aromat.
  • Cappuccino - mocne, aromatyczne espresso przykryte gęstą, delikatnie słodzoną, mleczną pianką. Nazwa tego popularnego napoju nawiązuje do brązowych habitów
    z białym kapturem, noszonych przez kapucynów - tych samych, którzy podobno sprowadzili kawę do Europy w XVII wieku
    .
  • Caffé Lungo - duża, czarna kawa o wspaniałym aromacie, uwieńczona aksamitną warstwą ciemnej kawowej pianki – „cremy”. Po włosku „Lungo” znaczy „długa”.
  • Chococino - aksamitna, gorąca czekolada o pełnym aromacie specjalnie wybranych ziaren kakaowca, dopełniona delikatną warstwą spienionego mleka. Nie ma nic bardziej kuszącego zarówno dla starszych jak i młodszych miłośników smaku prawdziwej czekolady.

Przygotowanie kaw i czekolady zajmuje nie więcej niż kilkadziesiąt sekund. Wystarczy napełnić łatwo wyjmowany zbiornik wodą, włożyć kapsułkę z wybranym napojem i przesunąć przełącznik, indywidualnie dozując ilość oraz intensywność napoju. Po zakończeniu procesu parzenia kawy wystarczy wyjąć zużytą kapsułkę. System na kapsułki, nie dość, że zapewnia wysoką jakość kawy, to jeszcze gwarantuje wygodę – przed przygotowaniem kolejnej kawy ekspresu nie trzeba czyścić. Dzięki regulowanej podstawce, kawy można parzyć
w naczyniach o różnej wielkości i wysokości. Każdy napój ma odpowiednią temperaturę dzięki systemowi Thermoblock, który umożliwia natychmiastowe podgrzewanie wody. Za powstanie jedwabistej, aromatycznej pianki - „cremy” - na powierzchni kawy jest odpowiedzialne ciśnienie o mocy aż 14 barów.

Specjalnie dla swoich Klientów NESCAFÉ Dolce Gusto przygotowało stronę www.dolce-gusto.pl, na której znajdują się szczegółowe informacje o kawie i ekspresie NESCAFÉ Dolce Gusto. Na stronie internetowej znajduje się również sklep, w którym można kupić atrakcyjne akcesoria zaprojektowane specjalnie dla NESCAFÉ Dolce Gusto: m.in. filiżanki  w ciekawych kształtach, dzbanki na mleko, designerskie łyżeczki do Espresso, Latte Macchiato i Caffé Lungo oraz kapsułki NESCAFÉ Dolce Gusto.

W połowie września rozpoczęła się sprzedaż NESCAFÉ Dolce Gusto w hipermarketach spożywczych, halach Cash&Carry oraz sklepach RTV/AGD. Wprowadzeniu produktu na polski rynek będzie towarzyszyła telewizyjna kampania reklamowa rozpoczynająca się
w październiku, szeroko zakrojona kampania prasowa oraz działania promocyjne, w tym wsparcie POS. W wybranych sklepach w całej Polsce prowadzone będą także prezentacje nowego rozwiązania połączone z możliwością degustacji (lista już wkrótce będzie dostępna na stronie internetowej www.dolce-gusto.pl).

Ekspres NESCAFÉ Dolce Gusto dostępny jest w trzech kolorach: czarnym, czerwonym
i srebrnym:

- rekomendowana cena promocyjna na półce:  499 zł brutto (ekspres czarny i czerwony)

- rekomendowana cena promocyjna na półce:  569 zł brutto (ekspres w kolorze srebrnym)

Rekomendowana cena 1 zestawu kapsułek kawowych to 19,99 zł brutto (zestawy zawierają 16 kapsuł)

Więcej na www.dolce-gusto.pl

 

Zapisz się na newsletter

Odwiedź nas na

Kontakt dla mediów

KontaktMapa StronyPomocPolityka PoufnościWarunki i Zasady UżytkowaniaChange countrypowered by netPR.pl